Regulamin

Definicje

Regulamin – niniejszy dokument.

Właściciel serwisu – catico, gen. J. Sowińskiego, 40-018, woj. śląskie, regon 243122516.

Administrator – oznacza Właściciela serwisu.

Sklep - prowadzony przez Właściciela serwisu pod adresem internetowym www.mineralart.pl serwis internetowy służący prezentacji i sprzedaży towarów.

Klient – pełnoletni użytkownik Internetu korzystający ze Sklepu.

Przedsiębiorca – Klient posiadającego własną firmę z nadanym NIP oraz numerem REGON.

Postanowienia ogólne

  1. Zamówień w Sklepie można dokonywać 24 godziny na dobę, we wszystkie dni robocze, wolne oraz świąteczne.

  2. Sklep realizuje zamówienia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  3. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internetowej.

  4. Sprzedaż realizowana jest na terytorium Polski.

  5. Zamówienia mogą składać wyłącznie Klienci, który ukończyli 18 lat i dokonali pełnej rejestracji w Sklepie podając poprawne swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia. Kupując w Sklepie Klient wyraża zgodę na zbieranie, przechowywanie oraz przetwarzanie swoich danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia.

  6. Wszystkie transakcje zawarte w Sklepie są umowami sprzedaży, a ich potwierdzeniem jest paragon fiskalny lub wystawiana na życzenie Klienta faktura VAT. W przypadku gdy do zamówienia ma być wystawiona faktura VAT Klient zobowiązany jest do podania poprawnych i niezbędnych danych firmy w momencie składania zamówienia.

  7. Wszystkie ceny w Sklepie są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca z chwilą złożenia przez Klienta zamówienia.

  8. Klient może wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je anulować kontaktując się z obsługą Sklepu, o ile zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i wysłane do Klienta.

  9. Wszystkie zamówienia w Sklepie są realizowane w formie przedpłaty na podane przez Sklep konto bankowe. Sklep nie realizuje zamówień za pobraniem.

  10. Termin płatności wynosi 24 godziny od momentu złożenia poprawngo zamówienia w Sklepie. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienia są anulowane przez obsługę Sklepu.

  11. Właściciel serwisu zastrzega sobie możliwość do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego, wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, anulowania poszczególnych zamówień oraz do czasowego zamknięcia Sklepu.

  12. W przypadku wypełnienia niepełnych danych potrzebnych do zrealizowania zamówienia, wysyłki, nieprawidłowych, podejrzeniu o jakichkolwiek nieprawidłowiściach związanych zamówieniem sklep zastrzega sobie anulowanie takiego zamówienia w każdym momencie, ewentualnym zwrocie wpłaty z pomniejszeniem o kwotę przelewu zwrotnego bankowego w wysokości złoty pięćdziesiąt włącznie z zablokowaniem konta użytkownika oraz blokadą na jego ponowne dokonanie zamówienia w Sklepie.

  13. Wszystkie zamówienia dokonywane są na stronie sklepu internetowego z potwierdzeniem przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku braku potwierdzenia ze strony Sklepu lub w przypadku anulowania, odrzucenia zamówienia, wszelkie wpłaty dokonane bez ustalenia z obsługą Sklepu, zamówienia poza stroną sklepu internetowego itp będą automatycznie anulowane, blokowane.

Wysyłka i odbiór towaru

  1. Dostawa towaru jest realizowana jedynie w formie wysyłkowej.

  2. Sklep nie umożliwia osobistego odbioru towaru.

  3. Dostawa towaru jest realizowana za pośrednictwem dostawcy wybieranego przez Klienta w procesie składania zamówienia w Sklepie.

  4. Wszystkie zamówienia są wysyłane bez zbędnej zwłoki w ciągu maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności za zamówienie na koncie bankowym Sklepu.

  5. Każda przesyłka nadana przez Sklep posiada numer nadania, dostępny do wglądu Klienta.

  6. Sklep monitoruje wszystkie wysyłki od momentu nadania do momentu odebrania ich przez Klienta za pośrednictwem systemu informatycznego dostawcy.

  7. Sklep realizuje zamówienia  od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  8. Dostawa towaru do Klienta następuje w czasie zależnym od dostawcy, a wszelkie informacje dotyczące czasu przesyłki podane na stronach Sklepu mają jedynie charakter orientacyjny.

  9. W przypadku nieodebrania przez Klienta zamówionego i opłaconego towaru przesyłka zostaje odpłatnie odesłana przez dostawcę na adres korespondencyjny Sklepu. Ponowne jej wysłanie do Klienta będzie możliwe po uregulowaniu przez Klienta kosztów związanych ze zwrotem oraz ponowną wysyłką.

  10. Koszt przesyłki na terenie Polski zależny jest od łącznej wagi lub całkowitej wartości zamawianych towarów i jest on naliczany automatycznie w trakcie składania zamówienia w Sklepie. Koszt wysyłki zawiera w szczególności:

    1. opłatę dostawcy;

    2. ewentualnie koszty przygotowania i pakowania towaru;

  11. Wszystkie zamówione towary Sklep pakuje w należyty i bezpieczny sposób w celu zabezpieczenia przed ich ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu do Klienta.

  12. Wszystkie towary przed wysyłką do Klienta są kilkakrotnie sprawdzane przez obsługę Sklepu, są wolne od wszelkich wad, zawsze nowe.

  13. CENNIK DOSTAWY: 

  • InPost PACZKOMAT - 13,50 zł - paczkomat do indywidualnego wyboru przez Klienta KLIKNIJ TU - ZNAJDŹ PACZKOMAT W TWOJEJ OKOLICY, po wybraniu paczkomatu należy podać jego całą nazwę wysyłająć email do sprzedawcy sklepu. Brak samodzielnego podania paczkomatu do wysyłki spowoduje wysłanie zamówienia Pocztą Polską na adres podany w zamówieniu lub ewentualny zwrot wpłaty (Deklarowany czas dostawy przez przewoźnika max 1-2 dni robocze)

  • Poczta Polska -  Kurier Pocztex 48 - 13,50 zł (deklarowany czas dostawy przez przewoźnika max 2-3 dni robocze)

Warunki sprzedaży

  1. Zakup w Sklepie jest równoznaczny z zawarciem jednorazowej umowy kupna-sprzedaży wiążącej obie strony z wszystkimi koncekwencjami.

  2. Klient udziela obsłudze Sklepu jednorazowego pełnomocnistwa na usługę dostarczenia zakupionych w Sklepie towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy InPost/ Paczkomaty.

  3. Sprzedawane w Sklepie produkty nie są zabawkami, nie są przeznaczone do kontaktu z dziećmi. Wszystkie sprzedawane przez Sklep produkty (towar) są przeznaczone do użytku przez osoby pełnoletnie.

  4. Metki/ zawieszki realizujemy na zamówienia indywidualne rozpoczynając ich wykonanie dla konkretnego klienta po dokonaniu przez niego wpłaty za zamówienie.

  5. Realizacja zamówień indywidualnych nie podlega zwrotom

Zwroty, reklamacje i odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego” (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2009 r. Nr 115, poz. 960) oraz Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. z 2000 r Nr 22, poz. 271, z 2002 r Nr 144, poz. 1204, z 2003 r Nr 84, poz. 774, Nr 188, poz. 1837, z 2004 r Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1204) Klient może zwrócić towar zakupiony w Sklepie na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  2. Klienta Przedsiębiorcę obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego w tym rękojmi.

  3. Zamiar dokonania zwrotu lub reklamacji należy wcześniej uzgodnić z obsługą Sklepu, e-mailem lub poprzez formularz kontaktowy Sklepu w celu otrzymania dalszych wskazówek dotyczących poprawnego odesłania towaru. W przypadku chęci odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, należy przesłać do Sklepu poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, po wcześniejszym skontaktowaniem się ze Sklepem poprzez email.

  4. Zwroty i reklamacje należy wysyłać na adres korespondencyjny podany Kupującemu przez Sklep w korespondencji email z dopiskiem na kopercie/ paczce „ZWROT” lub REKLAMACJA".

  5. Zwracany towar powinien być nowy, nie powinien posiadać śladów użytkowania ani żadnych wad, zapachów, plam, ubytków itp

  6. Reklamacji nie podlega towar zawierający w opisie produktu informacje o jego ewentualnych wadach, brakach, o których Kupujący wiedział w momencie składania zamówienia jak również różnice kolorów i odcieni produktów prezentowanych na zdjęciach w Sklepie wynikające z indywidualnych ustawień każdego monitora oraz czynników zewnętrznych takich jak oświetlenie.

  7. Do zwróconego lub reklamowanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z towarem dowód zakupu:

    1. paragon fiskalny,

    2. lub fakturę VAT.

8. Towar zwracany lub reklamowany musi być odpowiednio zabezpieczony przez Klienta przed ewentualnymi nowymi uszkodzeniami jakie mogłyby powstać podczas transportu.

9. Dla bezpieczeństwa Klienta oraz Sklepu, wszelkie formalności związane ze zwrotem lub reklamacją zakupionych w Sklepie towarów powinny być realizowane poprzez Pocztę Polską w formie przesyłek monitorowanych posiadających dowód nadania, w tym numer nadawczy. Do przesyłek takich zalicza się:

a list polecony

b list polecony priorytetowy

c paczka pocztowa priorytetowa

10. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem ani żadnych zwrotów nie omówionych wcześniej ze Sklepem.

11. W momencie uznania przez Sklep zgłoszenia reklamacji za zasadne, a jednocześnie braku możliwości wymiany towaru na nowy lub na inny akceptowalny przez Klienta, Sklep niezwłocznie odeśle poniesione przez Klienta koszty zakupu na podane przez Klienta konto bankowe.

Ochrona danych osobowych

  1. Dane podane podczas rejestracji i składania zamówienia w Sklepie są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Właściciela serwisu, zgodnie z Ustawą „o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku” (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku, poz. 833).

  2. Podane przez Klienta dane wykorzystywane są do realizacji zamówień oraz celów marketingowych Sklepu, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych. Dane Klientów Sklepu są poufne, nie są udostępniane i odsprzedawane osobom trzecim ani innym podmiotom.

  3. Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz prawem żądania usunięcia swoich danych z bazy Sklepu. Po otrzymaniu od Klienta pisemnego żądania usunięcia danych z bazy Sklepu internetowego dane Klienta zostaną usunięte przez obsługę Sklepu.

Postanowienia końcowe

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA W SKLEPIE JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ POWYŻSZEGO RAGULAMINU. W MOMENCIE SKŁADANIA W SKLEPIE ZAMÓWIENIA KLIENT OŚWIADCZA, ŻE ZAPOZNAŁ SIĘ Z TREŚCIĄ REGULAMINU, ROZUMIE ORAZ AKCEPTUJE JEGO TREŚĆ.