Regulamin

Definicje

Regulamin – niniejszy dokument.

Właściciel serwisu – jednoosobowa działalność gospodarcza F.H.U. CATICO Katarzyna Winiarska, mająca swoją siedzibę przy ul. gen. Józefa Sowińskiego 9 lok. 32, 40-018 Katowice, powiat Katowice, woj. Śląskie, posiadająca NIP 6262685930 oraz numer REGON 243122516.

Administrator – oznacza Właściciela serwisu.

Sklep - prowadzony przez Właściciela serwisu pod adresem internetowym www.mineralart.pl serwis internetowy służący prezentacji i sprzedaży towarów.

Klient – pełnoletni użytkownik Internetu korzystający ze Sklepu.

Przedsiębiorca – Klient posiadającego własną firmę z nadanym NIP oraz numerem REGON.

Postanowienia ogólne

  1. Zamówień w Sklepie można dokonywać 24 godziny na dobę, we wszystkie dni robocze, wolne oraz świąteczne.

  2. Sklep realizuje zamówienia w godzinach swojej pracy czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 14 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  3. Sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci internetowej. Zamówienia są przyjmowane oraz obsługiwane tylko i wyłącznie za pośrednictwem:

    1. witryny internetowej;

    2. poczty elektronicznej;

    3. poczty tradycyjnej;

    4. aukcji internetowych w serwisie Allegro.pl;

  4. Sprzedaż realizowana jest na terytorium Polski.

  5. Zamówienia mogą składać wyłącznie Klienci, który ukończyli 18 lat i dokonali pełnej rejestracji w Sklepie podając poprawne swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia. Kupując w Sklepie Klient wyraża zgodę na zbieranie, przechowywanie oraz przetwarzanie swoich danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia.

  6. Wszystkie transakcje zawarte w Sklepie są umowami sprzedaży, a ich potwierdzeniem jest paragon fiskalny lub wystawiana na życzenie Klienta faktura VAT. W przypadku gdy do zamówienia ma być wystawiona faktura VAT Klient zobowiązany jest do podania poprawnych i niezbędnych danych firmy w momencie składania zamówienia.

  7. Wszystkie ceny w Sklepie są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca z chwilą złożenia przez Klienta zamówienia.

  8. Klient może wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je anulować kontaktując się z obsługą Sklepu, o ile zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i wysłane do Klienta.

  9. Wszystkie zamówienia w Sklepie są realizowane w formie przedpłaty na podane przez Sklep konto bankowe. Sklep nie realizuje zamówień za pobraniem.

  10. Termin płatności wynosi 7 dni od momentu złożenia zamówienia w Sklepie. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienia są anulowane przez obsługę Sklepu.

  11. Właściciel serwisu zastrzega sobie możliwość do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu internetowego, wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży oraz do czasowego zamknięcia Sklepu.

Wysyłka i odbiór towaru

  1. Dostawa towaru jest realizowana jedynie w formie wysyłkowej.

  2. Sklep nie umożliwia osobistego odbioru towaru.

  3. Dostawa towaru jest realizowana za pośrednictwem dostawcy wybieranego przez Klienta w procesie składania zamówienia w Sklepie.

  4. Wszystkie zamówienia są wysyłane bez zbędnej zwłoki w ciągu maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności za zamówienie na koncie bankowym Sklepu.

  5. Każda przesyłka nadana przez Sklep posiada numer nadania, dostępny do wglądu Klienta.

  6. Sklep monitoruje wszystkie wysyłki od momentu nadania do momentu odebrania ich przez Klienta za pośrednictwem systemu informatycznego dostawcy.

  7. Sklep realizuje zamówienia  od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 14 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  8. Dostawa towaru do Klienta następuje w czasie zależnym od dostawcy, a wszelkie informacje dotyczące czasu przesyłki podane na stronach Sklepu mają jedynie charakter orientacyjny.

  9. W przypadku nieodebrania przez Klienta zamówionego i opłaconego towaru przesyłka zostaje odpłatnie odesłana przez dostawcę na adres korespondencyjny Sklepu. Ponowne jej wysłanie do Klienta będzie możliwe po uregulowaniu przez Klienta kosztów związanych ze zwrotem oraz ponowną wysyłką.

  10. Koszt przesyłki na terenie Polski zależny jest od łącznej wagi lub całkowitej wartości zamawianych towarów i jest on naliczany automatycznie w trakcie składania zamówienia w Sklepie. Koszt wysyłki zawiera w szczególności:

    1. opłatę dostawcy;

    2. koszty przygotowania i pakowania towaru;

  11. Wszystkie zamówione towary Sklep pakuje w należyty i bezpieczny sposób w celu zabezpieczenia przed ich ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu do Klienta.

  12. Wszystkie towary przed wysyłką do Klienta są kilkakrotnie sprawdzane przez obsługę Sklepu, są wolne od wszelkich wad, zawsze nowe.

  13. CENNIK DOSTAWY:

  • - kurier Pocztex 13,50 zł

  • - paczkomat InPost 11,50 zł

Warunki sprzedaży

  1. Sprzedawane przez Sklep produkty nie są wyrobami z metali szlachetnych w rozumieniu Ustawy z dnia 1 kwietnia 2011 roku "Prawo probiercze" (Dz.U. 2011 nr 92 poz. 529).

  2. Wszelkie onaczenia prób na produktach dotyczą wyłącznie elementów na których się najdują i są nanoszone przez dostawcę lub producenta danego elementu.

  3. Informacje o próbach o których mowa w punkcie wyżej, mają jedynie charakter informacyjny i nie są weryfikowane przez Sklep.

  4. Zakup w Sklepie jest równoznaczny z zawarciem jednorazowej umowy kupna-sprzedaży wiążącej obie strony z wszystkimi koncekwencjami.

  5. Klient udziela obsłudze Sklepu jednorazowego pełnomocnistwa na usługę dostarczenia zakupionych w Sklepie towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy InPost/ Paczkomaty.

  6. Sprzedawane w Sklepie produkty nie są zabawkami, nie są przeznaczone do kontaktu z dziećmi. Wszystkie sprzedawane przez Sklep produkty (towar) są przeznaczone do użytku przez osoby pełnoletnie.

Zwroty, reklamacje i odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego” (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176, z 2004 r. Nr 96, poz. 959, z 2009 r. Nr 115, poz. 960) oraz Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. z 2000 r Nr 22, poz. 271, z 2002 r Nr 144, poz. 1204, z 2003 r Nr 84, poz. 774, Nr 188, poz. 1837, z 2004 r Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1204) Klient może zwrócić towar zakupiony w Sklepie na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  2. Klienta Przedsiębiorcę obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego w tym rękojmi.

  3. Zamiar dokonania zwrotu lub reklamacji należy wcześniej zgłosić obsłudze Sklepu, drogą e-mail lub poprzez formularz kontaktowy Sklepu w celu otrzymania dalszych wskazówek dotyczących poprawnego odesłania towaru. W przypadku chęci odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, należy przesłać do Sklepu poprawnie wypełniony Formularz z odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

  4. Zwroty należy wysyłać na Adres korespondencyjny z dopiskiem „ZWROT”.

  5. Reklamacje należy wysyłać na Adres korespondencyjny z dopiskiem „REKLAMACJA”.

  6. Zwracany towar powinien być nowy, nie powinien posiadać śladów użytkowania ani żadnych wad.

  7. Reklamacji nie podlega towar zawierający w opisie produktu informacje o jego ewentualnych wadach, brakach, o których Klient wiedział w momencie składania zamówienia jak również różnice kolorów i odcieni produktów prezentowanych na zdjęciach w Sklepie wynikające z indywidualnych ustawień każdego monitora oraz czynników zewnętrznych takich jak oświetlenie.

  8. Do zwróconego lub reklamowanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z towarem dowód zakupu:

    1. paragon fiskalny,

    2. lub fakturę VAT.

  9. Towar zwracany lub reklamowany musi być odpowiednio zabezpieczony przez Klienta przed ewentualnymi nowymi uszkodzeniami jakie mogłyby powstać podczas transportu.

  10. Dla bezpieczeństwa Klienta oraz Sklepu, wszelkie formalności związane ze zwrotem lub reklamacją zakupionych w Sklepie towarów powinny być realizowane poprzez Pocztę Polską w formie przesyłek monitorowanych posiadających dowód nadania, w tym numer nadawczy. Do przesyłek takich zalicza się:

  11. list polecony;

  12. paczka pocztowa;

  13. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

  14. wymieni Klientowi towar na taki sam wolny od wad

  15. lub inny zaproponowany Klientowi, jeśli wymiana na taki sam nie jest możliwa.

  16. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przez Sklep przesyłki ze zwracanym lub reklamowanym towarem i po uznaniu zgłoszenia przez Sklep za zasadne, Sklep:

  17. W momencie uznania przez Sklep zgłoszenia reklamacji za zasadne, a jednocześnie braku możliwości wymiany towaru na nowy lub na inny akceptowalny przez Klienta, Sklep niezwłocznie odeśle poniesione przez Klienta koszty zakupu oraz przesyłki na podane przez Klienta konto bankowe.

  18. Reklamacje z powodów o których mowa w punkcie "Warunki sprzedaży" nie będą uwzględniane.

Ochrona danych osobowych

  1. Dane podane podczas rejestracji i składania zamówienia w Sklepie są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Właściciela serwisu, zgodnie z Ustawą „o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku” (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku, poz. 833).

  2. Podane przez Klienta dane wykorzystywane są do realizacji zamówień oraz celów marketingowych Sklepu, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych. Dane Klientów Sklepu są poufne, nie są udostępniane i odsprzedawane osobom trzecim ani innym podmiotom.

  3. Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz prawem żądania usunięcia swoich danych z bazy Sklepu. Po otrzymaniu od Klienta pisemnego żądania usunięcia danych z bazy Sklepu internetowego dane Klienta zostaną usunięte przez obsługę Sklepu.

Postanowienia końcowe

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA W SKLEPIE JEST RÓWNOZNACZNE Z AKCEPTACJĄ POWYŻSZEGO RAGULAMINU. W MOMENCIE SKŁADANIA W SKLEPIE ZAMÓWIENIA KLIENT OŚWIADCZA, ŻE ZAPOZNAŁ SIĘ Z TREŚCIĄ REGULAMINU, ROZUMIE ORAZ AKCEPTUJE JEGO TREŚĆ.